Mikaela Runemyr

Nya lägenheten ❤️

Allmänt Permalink0
Jag har inga bilder från jul, nyår eller där omkring
eftersom jag har haft lite problem med telefon.
Men nu har jag lånat Jimmys gamla iphone 5, så har den tills jag köper ny :)
 
Men just nu är det mest plugg, lite jobb och sen försöka komma iordning i den nya lägenheten!!
Mamma, pappa och Bella var uppe här 31/1-2/2 och hjälpte mig att städa ur den gamla lgh
och flytta in i min nya 😍❤️
Jag trivs så bra här! 
 
Vi va på IKEA och köpte lite möbler och sen hjälpte de mig med att packa upp lite
och sätta ihop möblerna också :D 
 
Jag har en hatthylla och en taklampa i vardagsrummet som ska upp, 
men Martin ska nog hjälpa med det :) 
 
Här kommer lite bilder på lägenheten: 
Känns riktigt bra! Och skönt att ha så nära till skolan :) 
 
När familjen va här så bodde vi på ett hotell/pensionat nere i stan, 
första kvällen åt vi på Helt enkelt och andra kvällen blev det Pinchos :D ❤️
Va mysigt att ha dem här och super tacksam för hjälpen!
Hade dött om jag skulle göra det själv 🙈❤️
 
Just nu är jag sjuk..har haft feber några dagar.
Trodde först det bara va för att jag hade ont i ryggen..
men det har inte gått över och jag är helt jäkla slut hela tiden.
Idag gick jag till skolan för trodde de va bättre, men fick gå efter 45 min
för mådde så illa och kände mig allt annat än bra! 
Så har vilat/sovit hela dagen tills nu. 
 
Nu när jag gick upp satte jag igång en maskin tvätt (sjukt skönt att ha i lägenheten!),
och plockat undan lite. Men nu sitter jag i soffan och ska göra det resten av kvällen :)
 
På fredag kommer Jimmy! ❤️
Hoppas jag är bra tills dess :) 
Pusshej ❤️
Till top