Mikaela Runemyr

Update

Allmänt Permalink0
Längesen nu. Var hemma i Långaryd/Halmstad/Ingelstad 4 maj - 10 maj.
Åkte lastbil ner, kom fram till Värnamo 01.30 och där hämtade mamma & Bella mig :)
Gick bra att åka lastbil, och skönt att slippa betala!
Sov hemma i Långaryd över natten, och på torsdag fm körde vi till Halmstad :) 
Tog inga bilder i H-stad typ, har bara bild på vattnet lördag kväll..
va väldigt fint iallafall ♥
Men ja, jag jobbade fredag 09.00-16.30, lördag 13.00-19.40 och
söndag 09.00-12.00. Lite jobbigt att jobba, men gick bra ändå!
 
Jimmy kom ner till Halmstad på lördagen, och när jag hade slutat på söndagen
och vi ätit lite lunch körde vi hemåt till Ingelstad :)
På måndagen körde jag bil! 
Körde Jimmy till stan eftersom han skulle till jobbet. 
Sen körde jag direkt till Sofia och lilla Nova.
Som nyss fyllt 1 år :) Så söt 
Vi hade först lite picknick i gräset,
sen gick vi en runda och var och kollade på fåren :)
När vi kom tillbaka var Andreas hemma, 
så pratade lite med honom också innan jag körde hemåt igen.
 
Sen fick jag ju hämta Jimmy på kvällen då med i stan :) 
Men gick bra att köra dock lite jobbigare på kvällen! 
 
På tisdagen hade jag ett läkarbesök på mag- och tarmmottagningen. 
Skulle bara på rutinkontroll hos min läkare. 
Han skrev ut lite nya mediciner, fick ta lite till blodprov.
Va några värden som va dåliga, men det är det typ alltid :p 
men ja, jag kände mig nöjd med besöket :) 
När jag var klar körde jag hem igen, packade väskan,
åt lite och sen fick vi bråttom till tågstation. 
Tåget gick 13.02 från stan :) 
Mådde illa HELA tågresan...
kallsvettades och ville bara hoppa av.
hemskt va det!
Som tur var så gick själva resan väldigt bra :) 
Och när jag kom till Stockholm gick jag ut och tog lite luft..
sista biten gick lite bättre, men va ingen kul resa! 
När jag kom fram till Gävle, gick jag till Subway och köpte mat.
Som vanligt blåste det svinkallt här. haha! 
men köpte glass iallafall - GOTT :)
 
Sen har det varit helg, så jag köpte lite jordgubbar och melon. 
Och på lördagen var jag hos Julia och blev bjuden på mat,
och sen kollade vi lite på eurovision :)
Helt fel låt vann kunde vi konstatera iallafall. 
Har vart i skolan i måndags en stund för att skriva en inlämningsuppgift till juridiken, 
samt kolla igenom frågorna till seminariumet. 
Va rätt fint väder i tisdags när jag kom dit! :D
och på tisdagen var det då dags för seminarium, näst sista! 
så skönt att det börjar närma sig sommarlov! 
Hur mår jag nu då?
Går upp och ner hela tiden. 
Blir fortfarande väldigt trött om jag gör saker.. 
men orkar betydligt mer! 
Har haft extrem huvudvärk de senaste dagarna...och är lite allmänt trött på livet.
Men det blir så ibland. - Glad är jag iallafall :)
Imorgon ska jag plugga med Emelie och Herta på kvällen, 
på lördag ska jag på trav (V75) med E & H också,
sen ska jag kanske med hem till Emes mamma på kvällen och grilla också
- beroende på om jag orkar :)
Och på söndag blir det plugg med Julia en stund. 
Hoppas på en bra helg! 🙈
Men upplägget är bra så jag hinner vila emellan iaf :)
 
Yes! Nu har ni fått en liten update om mitt liv. 
Hörs igen om en månad eller så ;) haha
 
Pusshej 
Till top