Mikaela Runemyr

Helgen!

Allmänt Permalink3
I fredags kväll åkte jag först till Herta och hämtade henne, 
sen körde vi till Maxi och mötte upp Eme, handlade lite och körde sen hem till Eme :)
Gjorde pizza och sen pluggade vi lite och kollade tv :D 
 
I lördags tog jag det lugnt på förmiddagen. 
Vid 14.30 blev jag upplockad och körd till travet (som ligger precis brevid mig, haha)
Ja, det var Emelie, Herta och jag. Sen Emes mamma (Sussie) och hennes sambo (Henke),
och ett gäng från Maxi (Magnus (chefen), Freddy, Kaveh, Alex och Lars). 
Va väldigt trevligt. Vi la 100:- var till ett system, men gick inge bra dock :p 
Men kul ändå :)
När travet var slut fick vi skjuts hem till Sussie och Henke,
där bjöds det på grillat och sen spelade vi biljard resten av kvällen :) 
Riktigt roligt! Älskar verkligen biljard (även fast jag inte är så bra) :D
Dock har magen ballat ur helt! 
Är helt sjukt dålig och krampar hela tiden..men äh, 
har ju medicin iallafall och är nog bara tillfälligt :D 
 
Men tog mig upp på söndagen, diskade lite och plockade undan.
Sen kom Julia lite efter 12, åt lunch och sen pluggade vi.
Tog en paus och gick till ica en runda mitt i ,
sen vid 17-tiden gjorde Julia makaroner och köttbullar åt oss.
(jag råkade somna när hon va ute å rökte så hon fixade maten, haha!)
 
När vi ätit och pluggat lite till så åkte hon till jobbet. 
Jag vilade lite och kollade film på kvällen bara sen :)
Haft en väldigt bra helg! :)
 
Idag ska jag träffa Herta ikväll, vi ska plugga lite och äta kladdkaka :D 
Men först ska jag äta lunch, diska och fixa mig lite :)
 
Pusshej ♥
#1 - - Bella :

Vart har du köpt skinjackan? :D

Svar: barnavdelningen på Lindex tror jag 😂😄
Mikaela

#2 - - Bella :

Haha okej 😂 Får kolla det då😊 men finns la inte kvar nu ändå 😝

#3 - - Bella :

Haha okej 😂 Får kolla det då😊 men finns la inte kvar nu ändå 😝

Svar: köpte den i våras, så kolla iaf 😄❤
Mikaela

Till top