Mikaela Runemyr

plugg och väder

Permalink0
Ja, vad har hänt sen sist?
Jag har pluggat mest - hade tenta idag.
Så i fredags vart jag hos Frida och pluggade hela dagen, på kvällen var jag med Emelie och Herta lite och kollade film :)
Sen mer plugg i helgen och tog det mest lugnt..
Kände att jag mådde lite konstigt! 
Och mycket riktigt är jag förkyld nu😷
Va ju lägligt att det kom lagom till tentan, igen (och till att jag ska hem😴).

Men ja, måndag och tisdag har bara bestått av pluggrelaterade saker!
Va på en intervju hos Brynäs till ledarskapen, sen mest tentaplugg.

Vädret har varit kaos.
Snöat. Solen skiner. Snöstorm. Regn. Sol.
Men igår kom det typ 5 cm, dock försvann det som tur va ❄
Typ såhär kände man när vädret höll på i 3 dagar och inte kunde bestämma sig..
Och samtidigt få massa bilder på vår & sol hemifrån 😎👍

Men ja, tentan gick helt okej idag. 
Jag hoppas verkligen att jag klarar den (tycker den är jättesvår😢) 🎉

Pusshej ❤
Till top