Mikaela Runemyr

Plugg, fest & sjukhus

Allmänt Permalink0
Plugg, plugg, plugg vart det veckan jag kom tillbaka. 
Hade en oppositionering som skulle göras, 
och sen skulle vi plugga till en tenta med :) 
Haft fint väder med, vår på gång :) ♥
Gjorde lasange med, vart sugen på det i flera veckor :D
 
I lördags vart jag med Emelie och Herta.
Vi var hos Emes mamma (fast de var inte hemma), 
vi kollade på hockey, Brynäs vann med 5-2 :D
 
De hade en söt hund och 2 marsvin, haha! 
Sen hade de även biljardbord, så vi spelade lite :) 
Vi körde Herta & jag mot Emelie, och vi vann (2 av 3 spel)
Sen vart vi ut en runda på krogen med, men det va riktigt tråkigt :P
 
Men ja, i veckan har det varit lite plugg, 
igår fyllde Herta år, och jag hade en gratis tårta från Maxi som jag hämtade!
På kvällen var det Club-NV (vårt klubbhus) och jag & Julia ställde upp och jobbade, 
både på sittningen och på eftersläppet. 
Så slutade vid 01.30 typ, vi åkte och köpte mat och sen hem till mig.
Satt och snackade och åt, 
sen blåste vi upp min luftmadrass, 
sen låg vi och pratade till 03.30, sov 2,5 timmar och sen upp igen.
Jag skulle ju inte sova så mycket nämligen
eftersom jag skulle till sjukhuset idag och göra ett sömn EEG. 
 
Vart där vid 12.45 och det tog typ en timme. De satte dit alla elektroder på huvudet, 
sen fick jag göra lite olika grejer när jag hade det på mig.
Andas snabbt, öppna och stänga ögonen, kolla i blinkande ljus
och sen då sova i 20 minuter också - lyckades somna i 5 min max..
va massa störande ljud runt omkring.. så vart lite svårt :P 
Men det gick bra :) 
Får svar om 2 veckor typ.
(håll alla tummar och tår på någon konstig sjukdom..)
 
Pusshej 
Till top