Mikaela Runemyr

Hemma i Växjö/Långaryd

Allmänt Permalink0
Längesen jag skrev nu..som vanligt ;P
Men här kommer ett långt inlägg från när jag var hemma i Växjö och Långaryd.
När jag kom till Växjö hämtade Bella mig, vi satt sen hemma hos henne
och gosade lite med Pysen och pratade tills Jimmy slutat och plockade upp mig :)
 
Under veckan jag var hemma 1/3-7/3 hann jag med en hel del, 
var hos Sofia och lilla Nova, Julia och Molly kom dit också - mysigt♥
Jag var på jobbintervju på First camp Tylösand - och fick jobbet :) 
efter det hängde jag lite med Ninni och tvillingarna innan Ninni, Bella,
mamma och jag begav oss till Ge-kås en snabbis :) 
Hade även hemtenta, så fick sitta och plugga lite också. 
Sen hade vi köpt lite nya sällskapsspel (carcassonne, bohnanza & camel cup)
så vi hade spelkväll med Alexandra & Viktor, kul :D 
Vi åkte hem till Långaryd på lördagen den 5:e också för att fira Bella & mig lite.
Hela familjen var hemma, jättemysigt 
Älskar er alla så otroligt mycket 
 
 
Fick massa kul! Bland annat; Konsertbiljett (A walk in the park), kläder, pengar, inneskor,
handväska, bärbar laddare till mobilen, presentkort på Nelly och träningssockar. 
 
Sen fyllde jag ju då 24 år också, hurra för mig, och Bella såklart :D 
På min födelsedag åkte vi tillbaka till Växjö, 
åt lunch i stan med Jimmys föräldrar. sen hem till dem och fikade
och firade mig och Krister som fyllde år 2 mars. 
Fick pengar, en filt med armar, Jimmys rabattkuponger på ica (haha) och ett aktivitetsarmband :) 
 
På kvällen var vi på Bio med Bella, Alex och Viktor ,
såg Deadpool :D 
Även hunnit med att mysa massor med kissen såklart 
Hade det jättebra hemma :D 
Blev lite förseningar på hemvägen, så kom hem en timme senare än tänkt, 
men det gick ju bra ändå :) 
 
Pusshej ♥
Till top