Mikaela Runemyr

Jullov och nytt år!

Permalink0
Nu vart det ett tag sen jag skrev.
Vi har mest umgåtts med varandra, träffat kompisar, firat nyår, gått massa promenader och tagit det lugnt.

Nyår firades i Växjö. Vi åt 3 rätters hemma hos Bella & Fidde :) sen vid 22-tiden tog vi en taxi till en fest. Blev rätt bra faktiskt! 🎉

Sen är det lite bilder på katten mest😂
Inte tagit på något annat tydligen..
Jo en från en promenad - kl 22 på kvällen, 
Samt en bild på en fin solnedgång vid Ingelstad :)
 

Mamma och pappa va hos oss i veckan med, 
så jag fick träffa dem en sista gång innan jag åkte upp igen,
så de fick mat. Och till fikat kom även Js föräldrar:)

Jag har haft det jättebra hemma!!
Har varit skönt❤
Men nu är jag påväg upp till Gävle igen.
Ska bli kul det med på sitt sätt :)

Har lämnat Stockholm och har 45 min kvar innan jag är i Gävle.
Verkar vara ungefär lika mycket snö här som hemma än så länge iaf 😝⛄ 

Pusshej❤
Till top