Mikaela Runemyr

Plugg och utgång.

Allmänt Permalink0
Sen sist har vi även haft 2 seminarium i Ledarskapen. 
Först ett Litteraturseminarium (Torsdag 18/2) - då skulle vi göra en Pecha kucha presentation. 
Vilket innebär att man gör en powerpoint, och varje bild ska visas i 20 sekunder, 
och du ska alltså anpassa din text så att det blir bra till bilderna. 
Och varje person ska ha 15 bilder var - så min presentation skulle vara exakt 5 min.
Det gick faktiskt bra! Lite stressigt ibland bara 😜
 
Sen hade vi ett till artikelseminarium i måndags (22/2),
då skulle vi bara ha en vanlig powerpoint,
och det gick bra det också :) 
 
Igår (23/2) hade vi seminarium i Höken (juridiken), vi har ganska många seminarium där.
På dessa så är det bara läraren som ställer frågor som vi ska svara på.
Så det är inte så farligt, gör inget om man inte kan svara..
och inte säkert man behöver svara alla gånger heller :) 
 

 
Vart en runda på stan i lördags (20/2), köpte några nya tröjor :)
Sen på kvällen hämtade jag Herta vid tåget, 
och körde hem till henne så hon kunde fixa sig lite innan vi åkte till Emelie för förfest. 
Va ett gäng på 8 tjejer där - kul :) Sen en runda ner till stan med såklart. 

Imorgon ska jag fixa min bil! 
Eller ja, jag ska få min motor till vindrutetorkaren på bakrutan :) 
 
Men ska till skolan vid 9.00, sen åker jag iväg och fixar bilen vid 10.00, 
de sa att det bara skulle ta max 10 min 👍🏻
Sen tillbaka till skolan igen..
vi ska sitta och skriva på vår vetenskapliga rapport till Ledarskapen. 
 
I helgen ska jag till Mall of Scandinavia med Julia, Frida och Jossan :)
 
Pusshej ❤️
Till top