Mikaela Runemyr

Helgen

Allmänt Permalink0
Så, i torsdags åkte jag till skolan,
satt där en liten stund innan jag vart tvungen att åka till Ryds bilglas. 
Men när jag kommer dit så har han precis åkt iväg..
Jaja, inte så långt dit som tur är, så bestämde att jag skulle komma tillbaka på eftermiddagen :) 
 
Tillbaka till skolan, sen satt vi och pluggade till 15 ungefär, 
fick rätt mycket gjort :D -skönt! 
Sen ner till Ryds igen då, 
och denna gången var han på plats :) 
Tog typ bara 10-15 minuter att sätta dit den.
Så nu har jag äntligen en fungerade vindrutetorkare igen :D 
 
Sen åkte jag till Biltema å köpte en fuktslukare, 
blev ju lite fuktigt i bilen eftersom det regnade in i den när rutan vart sönder..
så hoppas att det funkar :D 
Sen handlade jag även lite när jag ändå var ute å körde :) 
 
I fredags gjorde jag inte så mycket, 
lagade mat, gick och köpte lite chips och kollade tv :)
 
Igår gick jag upp vid 8.30, 
sen kom Julia och hämtade mig strax efter 10. 
Så åkte Julia, Frida, Jossan och jag till Mall of Scandinavia :D 
Det blev en jättebra dag! Så kul !!
Köpte 2 toppar, en kavaj/kofta och en present till Bella :) 
Var hemma ca 19.30 igen. 
Då fixade jag lite mat och sen åt jag och kollade på melodifestivalen, mys ♥
 
Dock dog jag lite sen..å inte pga att vi gått så mycket under dagen. 
Utan för att jag blöder så mycket från magen nu...orkar inte. 
Jaja, jag överlever. 
 
Idag ska jag diska och städa lite här hemma :) 
Sen ska jag ner och hämta resväskan med, för på tisdag em åker jag hem :D:D 
 
Pusshej 
Till top