Mikaela Runemyr

12 - 14 Februari

Allmänt Permalink0
Jag är riktigt dålig på att blogga..🙈😂
Men har mycket att göra nu, så är en hel del i skolan, eller så är jag helt enkelt för trött..
och har därför inte så mycket att säga heller för den delen. 
 
Men ja, lite har ju hänt. 
Fredag 12/2. 
Efter att jag hade ätit lite mat, så åkte jag till Julia.
Kollade "På spåret" och sen gick vi två till interpool och spelade biljard och drack lite :)
Riktigt kul faktiskt! 
 

Lördag 13/2
 Sen hade jag "dejt" med Jimmy på lördagen, haha!
Asså..Älskar oss 😂❤️
Det gick sådär dock, mitt internet pallade inte med skype/facetime, 
så J kunde se mig..men jag såg inte honom :P 
Slutade med att vi pratade i telefon i över 5 timmar istället❤️
Jag såg honom en liten stund iaf 😍
 
Söndag 14/2 
Sen var jag ju på bio med Emelie & Herta :) 
Vi såg "How to be singel" - den va okej. 
Rätt kul, men kunde vart bättre. 
 Mysig helg :)
 
Pusshej ❤️
Till top