Mikaela Runemyr

Helgen

Permalink0
Jimmy och mamma kom i fredags vid 17.30.
Jag låg och sov (somnade vid 16 och vaknade inte av alarmet..men vaknade när de ringde om att de va utanför) 🙈

Pratade lite och packade upp :) 
Sen åkte vi å handlade och åt kinamat på Österns Pärla 😊 
Sen hem och kollade lite tv innan vi la oss :)

På lördagen tog vi det lugnt på fm. Sen gjorde mamma köttbullar medan jag (och jimmy) vilade. 
Åt sen mat (gooottt!) och efter det fixade vi oss lite och begav oss iväg. 
Jimmy hade bestämt vart vi skulle, så vi åkte ut till Bönan! 
Ett jättemysigt ställe. Va nere vid havet och sen fikade vi även vid Böna cafe ☀☀☀😍

Sen åkte vi vidare till Hemlingby och upp på berget. Låg fortfarande snö där, 
kollade utsikten lite och så men sen åkte vi hem så jag skulle få vila.
Världens bästa som kom hit till mig ❤❤

När jag (vi) hade vilat lite gjorde vi oss iordning för att åka till stan och äta 😊
Tog bussen ner - slapp betala eftersom busschaffisen inte visste hur man fyllde på pengar på reskassan typ.. Har hänt förut med😂

Iallafall så vart det god mat, lite stökigt dock..
Men va trevligt 😄💕

Va väldigt kul att ha dem här. Kände mig piggare på lördagen när de va här (som tur va).
För den när de hade åkt vid 9.00 på söndagen så sov jag hela dagen i princip. Helt slut !

Men glad att de kom iaf💕
Har bästa familjen - älskar er❤❤
Till top