Mikaela Runemyr

veckan som varit..

Allmänt Permalink0
I veckan var jag på hockey med Emelie :) 
Brynäs hade sin premiärmatch mot Malmö Redhawks, 
och vi vann :D 
Va superkul ! 

På fredagen hade vi först föreläsning på morgonen..
jag försov mig lite, men hann dit precis när han hade börjat prata,
men fick sitta längst bak :P 
 
Efter föreläsningen cyklade jag direkt till gymmet och tog ett gympass :)
Super! 
 
Sen har jag dock mest legat i sängen hela helgen, 
har varit helt slut...mått konstigt i veckan med, 
vet inte riktigt vad det är. 
Men känns hel-konstigt och har superont i nacken och huvudet hela tiden med..
har varit typ som migrän i huvudet..
men nä. Blir inte klokare av det här så.. det blir nog bra snart! 
Sen har jag såklart testat snapchats nya funktioner med..skitkul! :D 
haha! 
 
Saknar er där hemma ♥
Pusshej ! 
Till top