Mikaela Runemyr

Helgen

Allmänt Permalink1
 Hej hopp!
 
Då vart det söndag :) 
Har inte gjort så mycket i helgen, mest känt för att ta det lugnt.
Och dessutom satte jag mig på min fot i fredags em, 
händelseförlopp:
jag stod upp och skulle sätta mig som en skräddare i sängen...
och då råkade min fot hamna i en konstig ställning och jag satte mig den,
så det knakade till och den har varit öm och lite blåmärke, 
men kan gå på den, gör lite ont bara så det blir bra snart igen :D 
 
Men ja, så inte så mycket mer hände på fredagen! 
Igår vart jag i stan en runda med Julia, 
vi fikade och gick sen runt lite.
Men blev jobbigt att gå, så stack hem sen och vilade :) 
Sen kollade jag lite serie och tv på kvällen och myste bara.
Och ja, sen pratade jag och Jimmy i 4 timmar... ca. 23.00-03.00, haha :P 
 
 
Idag tänkte jag laga lite mat, 
försöka gå ut och gå en liten runda för att röra på foten :) 
städa lite här,
oooch ja, sen får vi se vad som händer :) 
 
Pusshej 
 
Längtar tills lalandia, för då får jag komma hem! ♥
#1 - - mamma:

längtar efter dig och att åka till Lalandia :)

Svar: saknar er jättemycket❤❤
Mikaela

Till top