Mikaela Runemyr

Hem till Växjö 💕

Allmänt Permalink0
Haha, jag påpekade att Ninni aldrig uppdaterar sin blogg..
men det fick jag ju igen nu 😂🙈 haha
 
Men ja, jag har haft fullt upp och när jag vart hemma ville jag inte sitta vid datorn :) 
 
Men ja, jag åkte då tåget hem den 16e efter föreläsningen,
kom till Växjö vid 19.30 och då åkte Jimmy & jag och hämtade kinamat, bästa😍
 
På lördagen åkte vi till stan, mötte upp Alex & Elmgren, 
och så testade vi på "Escape room" (Inlåst i Växjö),
man blir inlåst i ett rum, och sen ska man hitta olika ledtrådar
för att kunna ta sig ut ur rummet, och man har en timme på sig :) 
Det va riktigt roligt!! :D 
När vi vart klara så gick vi till torget där det vart höst marknad, 
kollade lite där sen gick vi till 4 krogar och åt grekisk mat :)
 
På kvällen hade jag och jimmy myskväll ♥
 
Söndagen vart vi hos Jimmys föräldrar en runda, 
bytte däck på min bil osv. och jag packade lite av det jag skulle ha med mig till Gävle. 
 
På måndagen åkte jag hem mot Långaryd vid lunch :) 
Va nere i Landeryd en runda med Bella å spelade lite piano på kvällen med, kul ! 😀
Jag har även köpt en togepi (pokemon), 
för jag skulle vara Misty på halloween tänkte jag först.. 
nu ska jag inte vara det, men han är ju söt ändå :) 
 
Pusshej 💕
Till top