Mikaela Runemyr

Tjejsittning, helg och julpynt

Allmänt Permalink0
Det va jättekul i onsdagskväll på tjejsittningen. 
Lite besviken på maten, men annars vart det en bra kväll :) 
 
Här är lite bilder på mig och några från när vi vart på sittningen. 
Bra kväll! 
Tog taxi hem sen efter, så vart väl hemma runt 01.30 :) 
 
I torsdags tog jag då bussen till skolan på morgonen, 
hade föreläsning 10.15-13.00, fast vi fick sluta vid 12. Skönt :) 
Då tog jag bilen och körde hem,
gjorde inte så mkt mer på torsdagen. 
 
Igår vart det fredag :) 
Först skulle jag till hälsocentralen 8.30, 
så jag åkte dit, skulle ha diagnos på min EDS tänkte ja. 
Han visste inte så mycket om det så han hade google uppe, haha. 
Men ska få min diagnos verkar de som, han skulle bara handlägga med sig handledare först. 
 
Efter det åkte jag direkt till skolan, sen hade vi föreläsning 10.15-13.00.
Vi är i 2 salar nu resten av terminen typ. 
Och i dessa salar sitter man så himla dumt, så då får jag jätteont i nacken.
Men nu har min lärare, med hjälp från andra i klassen,
burit in bord i båda salarna, så jag får sitta vid sidan av vid ett riktigt bord.
är osköna biostolar med uppfällbart bord annars. 
Tror att det hjälper lite med bordet iaf :) 
 
annars skulle jag säga till så får vi försöka byta sal..
men vi får se ! :D 
 
Ja, efter föreläsningen körde jag hemåt! 
Hade tvättid 12.00-15.00, så fick skynda mig hem så jag hann med å tvätta lite iaf.
Körde 2 maskiner och under tiden de va igång så diskade jag och städade undan lite. 
 
Sen hade jag även fått paket ifrån Nelly, 
det va en klänning, superfin är den! 
Och så skönt tyg :)
Sommarklänning iofs, men va bara tvungen å ha den. 
Man kan även knyta axelbanden lite som man vill på den :) 
På kvällen gjorde jag inte så mycket, kollade idol, 
åt bakpotatis med kycklingklubbor och bara tog det lugnt :) 
 
Sen snöade det ju med ! 
I torsdags kom första snön.. blev inte så mycket,
är bara lite tunt vitt som ligger kvar :) 
Men ändå lite mysigt ♥
 
Igår satte jag även upp mina adventsstjärnor,
och idag elr imorgon tänkte jag gå ner till rusta och köpa mig en liten gran,
samt lite pynt till den. 
Lika bra å sätta upp det nu, iom att jag åker hem på jullov sen vid 18-19 december :)
Så att jag hinner se det menar ja :D 
 
Ha en bra helg,
pusshej 
Till top