Mikaela Runemyr

Ont...

Allmänt Permalink2
Idag har jag varit på föreläsning, 
sen åt vi lunch och satt kvar och pluggade en timme innan det
va dags att åka ner till stan. 
Vi skulle till handelsbanken på typ studiebesök. 
Det va jätteintressant, och verkar väldigt kul att arbeta där. 
Så ska helt klart söka! :) 
 
Sen gick Emelie, Herta & jag på stan en snabbis
och sen åt även jag å Herta innan vi tog bussen hem :) 

Väl hemma la jag mig i sängen, 
somnade en stund. 
Som vanligt....
 
Orkar inte!! 
Hur ska jag klara 2-3 år till i skolan när det gör så ont? 
Och sen då..
Ska jag ha det såhär resten av livet? 
Nä. idag är ingen bra dag. 
Är bara ledsen..och det får jag vara. 
Jag behöver vara ledsen ibland för att orka med. 
 
Just nu när det börjar bli kallt ute är det lite jobbigare. 
För nu har jag ont i varenda led också, 
och min nacke på det..
och magen är också dålig nu såklart, 
kanske inte så konstigt om allt annat är dåligt iofs. 
Kände bara för att skriva lite..
Saknar familjen med ♥ 
Ses om en vecka typ iaf! 
Älskar er, 
och tack för ert stöd ♥ 
#1 - - Ninni:

Vilket jättebra citat - det stämmer verkligen! Älskar dig såååååå mycket ❤️❤️❤️

Svar: Ja, jag tyckte att det å. Passade bra för mig just då.. :) älskar dig! och saknar dig❤❤
Mikaela

#2 - - Mamma:

Stakars lilla du. Jag älskar dig jättemycket, saknar dig också. Vi ses snart

Svar: Ni är den bästa familj man kan ha!! älskar dig❤❤ ja bara en vecka kvar nu typ ju ☺😘
Mikaela

Till top