Mikaela Runemyr

Första advent!

Allmänt Permalink1
Igår (söndag) vart det Första advent! 
Åkte därför in till stan för att gå lite på julmarknaden i stan.
När jag klev på bussen, stod det en nisse och delade ut godis,
sen vart visst bussen gratis, men jag har ju dock busskort. 
De hade även pyntat hela bussen :p 
Va inte så mycket till julmarknad dock :/ 
Men Julia, Herta och jag gick runt och kollade lite iaf :) 
Sen gick vi ner till bockinvigningen då! 
Dock vart vi där vid 15, och fyverkerierna skulle vara vid 16,
så Julia gick hem och Herta & jag gick runt och kollade lite till :) 
Här är då bocken :) 
och nä, den är inte gjord av granris Bella.. haha.
Och här tar jag en (lite dålig) selfie med bocken, haha :D  
Sen avslutades det med en fyverkerishow :)
så kul när de matchar musik till fyverkerierna, häftigt!
 
Pusshej ♥
#1 - - Bella :

Ingen riktig bock det där inte! 😉

Svar: Haha jo knäppis 😊
Mikaela

Till top