Mikaela Runemyr

151117

Allmänt Permalink0
Ni får ursäkta att jag inte bloggar så mkt, 
men har inget att säga  :P 
 
Tränade i förra veckan iaf och det gick bra. 
Men idag kunde jag inte träna pga nacken..
och har bestämt att ta det lite lugnt med träningen för nackensskull. 
Annars gjorde jag inte mycket förra veckan, låg hemma i sängen 2 dagar
på grund av att jag inte kunde gå någonstans pga nacken. 
blir så trött !! :( 
 
I helgen mådde jag bättre, så på fredagen
vart jag hos Emelie och kollade idol och lite film bara :) 
Sen på lördagen vart jag på stan en runda först vid lunch med Emelie & Herta,
sen kom Julia och vi gick och fikade lite :)
 
Efter det åkte ja hem en runda och packade ihop lite saker
och tog sen bussen till Emelie. 
När jag kom dit (Herta va redan där), så gjorde vi pizza :D 
Åt den och sen fixade vi oss för utgång :)
Julia & Nina kom sen med. 
 
Sen ner på stan, jag och Herta gick till Heartbreak
istället för Allstar dit Emelie & Nina gick,
Men det vart kul :D 
 
Jimmy & jag kollade ju även på ett hus i Ingelstad. 
Utgångspriset vart 1 075 000 och det slutade på 2 050 000 !
Just nu pratar jag med Jimmy lite. 
Annars kollar jag bara serie idag, har ont i nacken så tagit massa tabletter
så vill/kan inte göra något annat idag :P 
 
Imorgon är det tjejsittning på kvällen och temat är maskerad! 
Jag ska ha denhär klänningen nedan: 
Och sen har jag köpt en mask till med :) 
Kommer nog bli kanon! 
 
Men först är det föreläsning 13-16,
sen går vi hem till Herta direkt efter och fixar oss där :) 
(Hon bor ju precis vid skolan så blir nära å bra). 
 
Har bokat tåg hem idag med! :D 
3 - 6 december är jag hemma. 
Åker först till Växjö på torsdagen,
sen åker Jimmy och jag till Långaryd på fredagen,
och stannar där tills på söndag.
Sen tar jag tåget hem ifrån Värnamo (blev billigast). 
 
Pusshej ♥
Till top