Mikaela Runemyr

allt möjligt.

Allmänt Permalink0
Först kan vi ju ta lite ifrån förra helgen. 
Då vart vi i Våxtorp på kungsbygget. 

Vi åkte deras zipline, som vart ny för i år. 
640 meter lång tror jag den va. 
Så jäkla kul att åka bandvagnen (den vita nedanför),
som man fick åka upp till ziplinen i. Hoppade som tusan!

Men ja, sen testade vi ju rodel med.
Första gången för mig, Jimmy har åkt flera ggr innan :) 
Men jag va lite nervös innan inför det när jag såg banan.. haha
Men det va skitkul :D 

Sen hade vi värsta stor-rensningen här hemma med.
Jag hittade en stor bund med gamla biobiljetter jag hade sparat.
Och där ibland alla låg denna:

Den är ifrån min och Jimmys första dejt. 2009. 
Sen tog det ju 2 år innan vi blev tillsammans på riktigt. 
 
Vi va även på bio förra helgen. 
Vi såg jurassic world :D
GRYM. 

va även ute och åt på vår favorit restaurang innan bion.
Rose garden i Växjö. BÄST.
 


Men ja.
sen i veckan har jag ju mest jobbat, jobbat å jobbat. Som ni vet.
Jag bakade bullar och hade tvättid i tisdags med :) 

I fredags när jag hade slutat jobba så mötte jag upp Jimmy i stan,
köpte en apple-tv och sen en runda på systemet med.
Seen vart vi och kollade på bil - Jimmy vill ju köpa ny. 
Men sen blev vi så hungriga, så fick avbryta billetandet och köra och käka ist.
Tog en pizza på Florens. känns som evigheter sen en käkade pizza :)
Men gott vare! 

Igår tog vi det lugnt på dagen. 
Sen på em åkte vi till Jimmys föräldrar för att fira hans mamma som fyllde 60 i måndags. 
Vi hade köpt en liten fontän och sen en korg med lite dricka och chips i. 
Sen hade vi med en present från mina föräldrar med (en blomma + en flaska vin).

Sen kom det några gäster till dit, 
så då åt vi mat osv. 
Va jättetrevligt, åkte därifrån vid 22.30 typ.
Sen stod vi ute på parkeringen och snackade med Peter i över en timme, 
och under hela tiden så låg Sonic uppe på Jimmys axlar/nacke. 
Så jäkla söt!! ♥
Mina älsklingar 
Till top