Mikaela Runemyr

Halmstad 😍

AllmÀnt Permalink0
Idag Äkte jag frÄn Ingelstad runt 10.30 och körde mot Halmstad :)
NÀr jag kom till rondellen efter Alvesta sÄ vart det vÀgarbete.
Fick först stĂ„ i kö frĂ„n alvesta..sen visste jag inte vart jag skulle ta vĂ€gen i rondellen - sĂ„ jag körde fel 🙈
haha sĂ„ typiskt mig 😂

SĂ„ fick stĂ„ i kö igen..för det va ju roligt mitt i solen 😒😅
Men sen pratade jag med vakten sĂ„ jag visste vart jag skulle ta vĂ€gen..sĂ„ efter en halvtimme va jag pĂ„ rĂ€tt vĂ€g igen 😛

Tvillingarna ska sova hÀr i vagnen inatt, och sen vart det Bella & mamma som va hÀr. Vi lekte lite med sÄpbubblor och sen gick vi ner till havet - byggde sandslott och badade en liten runda - va kallt Àn..

NÀr vi kom upp igen blÄste vi mer sÄpbubblor och chillade lite.

Åt sen tacos och efter det lite mer lek.
Va Àven framme och lekte pÄ lekplatsen en stund efter maten.
Nu ligger tjejerna i sĂ€ngen och vi kollar lite tv â˜ș

JĂ€tte mysig dag!! 😊
Pusshej ♡
Till top