Mikaela Runemyr

Ank-armé

Allmänt Permalink0
 
Vill prata om en till sak om ankorna förresten 
Detta hände idag då.
 
Jag är rätt förkyld och hängig. Sov till 10 idag 
- trots att jag ännu inte har fått upp min rullgardin. (AAAAHGR)
Nä, jag klarar mig rättbra utan den.
 
Men låg i sängen till 12 typ :P 
Men JA, tillbaka till ANKORNA (änder? vad vet jag)...
Jag bestämde mig för att gå till stan o köpa chips.
 
Och jag kommer där vid bron igen som vanligt..
och HELT PLÖTSLIGT.
Så blir jag invaderad av ankor. De flög överallt !!
Mot mig, ovanför, framför, bakom.. Ö V E R A L L T.
Och då får jag se att en dum kille springer runt med sin hund mitt i alltihopa.
HAHAA. 
åh, det va kul. Han såg jättedum ut :D
Men sprang sista biten, för ankorna ville inte riktigt flytta sig,
och jag tycker verkligen att de är obehagliga. huu..
 
jaja. jag får nog vänja mig.
De lär ju inte flytta sig bara för att jag är här :) 
 
Nog om mina ankproblem.
Jag har trots förkyldning (hosta/snuva/halsont/nackont) 
haft en rättså bra dag.
Tror jag ska ta det lugnt denna helgen..
så jag blir frisk snabbt :) 
Saknar dig lille misse ❤️❤️
 
Pusshej ❤️
 
Till top