Mikaela Runemyr

Tjejkväll och plugg

Allmänt Permalink0
Magen blev bättre, 
så igår städade jag lite här hemma, 
gick till ica och handlade :) 
Köpte lite läsk och chips..
köpte julmust, för tänkte att Julia & Frida ville ha det..
..men så gillade inte de heller julmust. Haha! 
När jag var i affären så fick jag dock stå och hoppa 
för att lyckas få ner chipspåsen,
skulle ha lättsaltade (de jag vet att Julia tål),
och de va såklart längst upp.
Men jag fick med mig det jag skulle iaf :D 
Sen pluggade jag till tentan med och tog det lugnt. 
 
vid 19-tiden kom Julia & Frida
och de hade med sig mat ifrån Julias föräldrars vagn,
så vi åt massor..SÅÅ GOTT :D 
Sen satt vi och pratade och spelade lite kort till 23.30,
då jag körde hem dem :) 
 
Idag (söndag) har jag pluggat, pluggat, och pluggat :P
Ätit lite, och kollat en film med :) 
Imorgon blir det mer plugg. 
Så jag är lite redo inför tentan på tisdag iaf :P 
 
Och det börjar äntligen bli kallare.. 
iallafall för tillfället :) 
Luften är så mycket frächare när det är minus här :) 
-känns inte lika kallt heller på något vis. 
Hoppas på att det kan komma lite snö snart med ♥ :) 
 
Pusshej 
Till top