Mikaela Runemyr

TENTA

Allmänt Permalink0
Igårkväll pluggade jag lite, men mest vila faktiskt då huvudet/nacken värkte. 
Men jag kollade iallafall på Ernst :) 
Asså han har så många konstiga saker för sig..
och säger så mkt kul! 
Som igår: "Man blir ledsen i hela huvudet"
om man inte äter ngt godis alls vid jul då alltså, haha :P
 
Jaja, idag var det alltså dags för tenta..
Jag satt och skrev i 5 timmar(!!) 
haha så sjukt, va ensam kvar tillslut. 
Meen, jag vet faktiskt inte hur det gick! 
Tror det gick okej, men kan gått dåligt med.
Vi får väl se :) 
 
Sen nu ikväll möttes Herta, Emelie, Linda och jag upp på stan för att gå ut och äta lite,
vi skulle ha gått till Church Street, men vart så lång väntetid..
så vi tog O'learys istället.
Jättegod mat och blev proppmätt :D ♥
Mysig kväll med tjejerna :) 
 
Men när vi hade ätit klart åkte jag hem igen, 
de andra skulle förfesta och sen ut. 
Men jag måste upp och plugga imorgon, 
i och med att jag har en till tenta på tisdag...Orkar inte!!
Men ja, så jag kände att det var bäst å åka hem :)
 
Och tur var det.. för har mått illa och vart dålig i magen hela kvällen sen ja kom hem...
hoppas det va maten eller bara magen som spökar..
går sjukt mkt magsjuka här överallt nu, 
(hela krogen blev smittad förra helgen typ, haha)
så vill inte ha det iallafall !
 
Men det går nog över tills imorgon :D 
imorgon ska jag plugga, 
städa lite, och sen på em/kvällen så kommer Julia och kanske Frida hit :) 
Julia åker till Vietnam på söndag, 
så vi ska ses en sista gång nu innan jul 
 
Ah..nä, 
Puss och godnatt 
Till top