Mikaela Runemyr

Snart åker jag hem...

Allmänt Permalink0
Övningstillfället idag blev inställt, så ingen skola idag :)
Tur det..för jag har haft ont idag så har mest vilat.
 
Men fick ett ryck mitt på dagen och städade lite här, 
vek tvätt, packat lite osv :)
Så att det ser okej ut här även fast jag ska åka hem.
Men nu sitter jag och kollar lite tv (Jul med Ernst nu) och fikar, Mys ♥
 
Imorgon ska jag upp lite tidigare, 
så jag hinner packa klart, diska det sista, 
slänga sopor och få med mig alla saker jag ska ha med mig..
och sen åker ja till skolan för föreläsning 10.15-13.00.
 
Sen tar jag bussen ner till stan, 
och tänkte springa in och köpa ngt att äta 
innan jag ska till tågstation :) Tåget går 14.14,
och sen kommer Bella och hämtar mig i Alvesta vid 20.00 :D 
Sen blir det häng med henne tills Jimmy är klar på sitt julbord/julfest med jobbet :)
 
Ska bli så skönt att få komma hem i 3 veckor 
Pusshej! 
Till top