Mikaela Runemyr

Hemresa

Allmänt Permalink0
Imorse när jag kom till skolan vart det jättefint väder! 
Tog denna bilden nedan när jag hade parkerat :)
Känns kanske inte riktigt som december dock..
Men skulle komma 15 cm imorgon enligt väderprognos..så vi får väl se om det är snö när jag kommer tillbaka efter helgen :)
Vi hade iallafall föreläsning och det gick bra.
När vi slutat va tanken att ja skulle äta ngt innan
jag skulle med tåget.
Men körde direkt till tågstation för att hitta parkering, och tur vart väl det 🙈
 
Fanns ingen kvar vid tågstation på den billiga,
så ställde mig vid den andra..men det va ingen "klumpavgift" - brukar ju ändå vara sådär..
Typ 30-50 kr så får du stå hela dagen. 
Men hade fått betala 10kr/h..i sådär 80 timmar, haha😂
 
Så fick köra vidare , men hittade en stor grusparkering i närheten så ställde mig där ist :)
Kostade bara 40:- för hela helgen👍
Blev därför lite tight med att fixa mat.
Men tog en korv på pressbyrån,
Sen hoppade jag på tåget, och är i Stockholm om en kvart :) då är det byte, har bara 20 min typ så får snabba mig lite..vet inte vart ja ska heller :p men ska nog kunna hitta 😊 
Är framme i Växjö vid 20.40,
Så då kommer Jimmys föräldrar å hämtar mig 😁 så jag får skjuts hem, Jimmy jobbar ju.
 
Ska bli skönt att komma hem lite 😊😊
Pusshej❤
Till top