Mikaela Runemyr

Hemma ♥

Allmänt Permalink0
 
Ja, när jag kom till Växjö, 
så hämtade Jimmys mamma mig och körde hem mig :) 
 
Sen kollade jag Jul med Ernst medan jag väntade på Jimmy♥
han kom strax efter 12 :)
Mysigt att träffa både Sonic & Jimmy ♥♥
 
På fredagen gick vi upp och fixade oss innan vi körde in till stan. 
Åkte runt och köpte lite julklappar, sen åt vi innan vi körde ner till stan :) 
Vi skulle nämligen på Inlåst! -igen. 
Den här gången med Bella & Josse, och vi tog julrummet; 24 luckor.
Det var väldigt kul och vi klarade oss med några minuter kvar :P
 
Sen åkte Jimmy och jag en runda till Grand Samarkand igen, 
men blev bara en liten runda, innan vi åkte hemåt mot Långaryd! 
 
Kom hem runt 18 ungefär, 
åt lite tacos och sen kollade vi på idol och tog det lugnt på kvällen :)
Tog lite kort på huset med såklart...såå fint ♥♥
 
På lördagen gjorde vi inte så jättemycket. 
Skittråkigt väder så kunde ju inte gå ut direkt.. 
Sen på kvällen var det dags för julbord med pappas anställda med respektive,
samt familjen osv. Vi var på Heagård, 
va jättefint och mysigt! 
Och riktigt god mat med :) ♥
snodde denna ifrån Ninni :)
 
Mysigt att få vara med hela familjen igen, saknat er! ♥
 
På söndagen gjorde vi inte heller så mkt,
panikade lite över tågen..haha nä, men,
skulle åka via Göteborg hem, men vart klass 3 varningar i hela området där runt..
så fick sms om att jag kunde omboka, så hittade ett annat som gick den "vanliga" vägen ist.
Alvesta-Linköping-Stockholm-Gävle :) 
Så det gick toppen! 
Låg ett träd på rälsen utanför Stockholm, så blev försenade 40 minuter, men kom fram 21.30,
så det var lugnt, då hann jag ju handla så jag hade frukost med :) 
 
 Avslutar helgen med en bild på Jimmy och Klas :D♥
 
 Pusshej! ♥
Till top