Mikaela Runemyr

lugna dagar

Permalink0
Tentan igår gick okej :) 
Vi går väl se resultatet när de kmr upp hur det egentligen gick🙈😂 haha

När jag kom hem tog vi det lugnt en stund 
Och när Jimmy åkt till jobbet började jag baka bullar!
Blev sisådär 65 bullar.
Så nu borde han klara sig ett tag😅🍪
Men ja sen diskade jag en del med,
och skrev packningslista å packade ner porslin.
sen tog ja det mest lugnt och vilade ryggen efter bullbaket. 

Idag har jag vilat mest. Har ont i nacken.
Men vart på apoteket å skulle köpa diklofenac.
Men de hade inga så fick ta Voltaren.

ringde vc för ett tag sedan å hörde om jag kunde få träffa ngn som kunde skriva ut diklofenac till mig. Men då fick jag inte träffa ngn å hon sa att jag kunde köpa det receptfritt på apoteket.
Fine tänkte jag. Kan väl göra det nu å sen träffa en läkare uppe i Gävle ist :) 
Nu fanns det ju dock inte..men får väl klara mig 2 veckor till på det här😜

Annars idag ska jag inte göra så mycket.
Ska dammsuga, men väntar tills det svalnat av lite. Är så sjukt varmt😎
 
Men ja! Gjorde jättegod lunch iallafall
det blev laxknyten i ugnen m grönsaker å potatis och creme fraiche sås till det :) 

Men nu ska jag gosa lite med kissen som kom och la sig på mig 😍😊

Pusshej💕
Till top