Mikaela Runemyr

140828

Allmänt Permalink0
Här står jag och tar kort på våra fina blommor (+våra morötter som är någon cm stora nu! & en massa annat visset trams)


Och då kommer det en ekorre! Har sett honom hoppa runt här innan (fast på andra sidan huset vid ålderdomshemmet). Men nu kom han nedanför oss...och nååågon (säger inte att det va sonic, men det kan hända att det va han) flyyger upp på balkongräcket och tar sats för att hoppa. Men, jag får tag i honom :)

Så då gick vi in och stängde dit ut.

Nu ska jag fixa iordning mig, för om 1,5 timme börjar jag jobba. Och idag är det nattjobb som gäller, så slutar imorgon 9.30:)

Helgen kommer bli bra!
fredag ska vi hem till Jimmys föräldrar och hämta jimmys resväska, lämna min cykel (krister ska försöka laga den medan vi är iväg:D).
Sen blir det eventuellt bio :)

lördag blir det antingen Liseberg elr boda borg tror jag. Får se lite:)
Sen tvätt & städ dag på söndag så att allt är redo när vi ska iväg sen :)

Pusshej ♡
Till top