Mikaela Runemyr

sjukhus krabbel

Allmänt Permalink0
Ja men i torsdagskväll åkte jag hem till Långaryd
- skulle ju eg till vårdcentralen i fredags (men dom hade rört ihop det och det visade sig att jag inte alls behövde komma dit..)
skulle dit ang remiss till en ny läkare inne i Växjö, men det kunde visst de i Växjö fixa själva över telefon
(vilket de sa innan att det kunde dom INTE..men efter att ha bollats fram och tillbaka mellan sjukhuset i Växjö o vc i Ingelstad, så löste det sig ;)..)

Så jag ska få en tid till min nye läkare (samma som Jimmy har - och den jag skulle haft från början när jag fick remiss hit från Göteborg) men det dröjer ju ett tag förmodligen innan jag får träffa honom :)

Sen skickade jag ner Jimmy till att hämta mina provrör jag ska ta..(8st)
så ska börja med de ikv, sen 2 dagar fram.

Men ja på torsdagkvällen gjorde vi inte så mkt, kollade mest tv:)

Pusshej
Till top