Mikaela Runemyr

fredag

Allmänt Permalink0
Hej hopp.

Illamåendet är lite bättre idag, men huvudet vill inte ge med sig än.

MEN, igår va jag superdupersmart btw! Vi har ju haft vår matta vi köpte till vardagsrummet liggandes ute på balkongen sen i våras typ :p
katten pissade på den, och sen hamnade den där. (gick tydligen inte att kemtvätta heller.)

Men nu står det en container där nere - de ska göra om våra förråd i källaren :)
Så då kom jag på att vi ju kunde kasta ner den från balkongen o sen släpa bort den dit. Så nu har vi inte mattan mer :D

Men ja, annars idag ska jag..försöka sätta upp våra adventsljusstakar, städa får jag göra senare när jag är piggare :)
Sen får vi se, blir inte alltför mkt, det gör rätt ont överallt då..

Men ikväll är det iaf tacos:D

Nä nu ska lägga mig i soffan en stund :)
Pusshej <3
Till top