Mikaela Runemyr

Mar. 31, 2013

Permalink0
Ja i fredags kom sven-åke & Vivi hem till oss, men även Ninni, Johan & tvillingarna :)

Vi hade lite påskmiddag och firade både mamma & pappa lite:) Pappa fick (av oss alla barn) en whiskyprovning på Wapnö i Halmstad och mamma fick (av Bella & mig + pojkvänner) ett presentkort så att de kan äta på restaurangen sen efter whiskyprovningen tänkte vi :)
(för pappa fick då 2 biljetter & mamma pengar för 2:)..)

Det va en mysig eftermiddag:)
På kvällen låg vi mest i soffan allihopa! Kollade lite film och let's dance. Och jag läste ut min bok;de utvalda - monstret dotter.
Så sjukt bra de är asså! Måste läsas :) Så nu ska låna del 3 (sista delen:/) av Ninni, men får väl börja på Beautiful creatures sålänge tror jag :)

Igår vaknade jag av att någon tände i taket och sen hörde jag bara att någon kravlade runt i trappan - trodde först att de va Bella xD
Men där kom visst en Elsa!
Då hade Ninni & Johan blivit sjuka så vi fick passa Elsa & Agnes..hoppas att ni mår bättre idag!!:)
A&E fick stanna över natten hos mamma, pappa o Bella.


Så jag gick upp tidigt idag också - lekte med dem och sen åkte jag och hämtade Emilie i Unnaryd:)
och åkte hemåt hit till Ingelstad vid 11 :)

Fick fruktansvärd huvudvärk när jag kom hem så låg och vilade i en timme innan vi åkte till Jimmys föräldrar:)
Där åt vi påskmiddag - igen:p
och satt och pratade ett tag.

Sen åkte vi hem en liten runda och sen vid 17 begav vi oss in till stan för att gå på bio....
Oz - the great and powerfull :)
Blev lite konfundersam i början, men den va braa:D

Sen hem igen och kollade lite serier innan vi somnade; Walking dead & Arrow!! :D

Idag har vi inget planerat än sålänge. Handla lite, sen får vi se vad vi hittar på :)
Till top