Mikaela Runemyr

Tisdag

Allmänt Permalink0
Idag åkte vi in till stan för att kolla på födelsedagspresent till mig :D
Jag gick in på H&M och hittade (som alltid) massor jag skulle prova.
Kom ner till 4 plagg iallafall - en blus, linne, kavaj & klänning.
och sen fick Jimmy gå in där själv och köpa det han ville ge mig
- så jag inte vet vad av det jag får :)
 
Vi passade även på att fika i stan :)
Och när vi kom hem igen så fick jag börja tvätta direkt!
Kissen hjälpte till att ta av påslakanen :D
 
Sen nu ikväll har vi då ätit 3 rätters,
eller ska ta efterrätten nu :)
 
Förrätten va rostatbröd i snittar med; räkor, majonäs, dill & creme fraiche
-Så sjuuukt gott!
Sen huvudrätt körde vi på ris, kyckling och våran supergoda currysås!
Och nu till efterrätt blir det glass med bär (hallon & blåbär)
 
Alltså ganska enkelt, med så gott! :D
 
Sen har vi kollat film och om en stund blir det sängen!
Så efter en toppendag säger jag godnatt♥
 
ps. imorgon är det simning som gäller + möte på af!
Till top