Mikaela Runemyr

Önskelista :)

Allmänt Permalink0
Så allihopa, börjar bli dags att köpa julklappar nu.
Vissa är ju redan klara eller iallafall på godväg.
 
Jag har inte köpt något alls ännu.
Och om jag ska säga vad jag önskar mig så vet jag knappt..
finns inte så mkt saker jag behöver,
men har skrapat ihop en liten önskelista iaf :)
 
♦ Pengar
♦ Kläder / Presentkort går bra om man inte hittar ngt..
♦ Köksvåg
♦ Extern hårddisk (minst 500 GB)
-den jag har är näst intill proppfull :)
♦ Smycken - helst ringar / öronhängen
-och har 6 (7) hål sammanlagt.
♦ Armledsskydd - handleder & armbågar
♦ Sen är såklart filmer alltid kul :)
 
Jaop, det är de jag kan komma på ,
försökte hitta saker hit till lgh jag kan behöva..
men vi har faktiskt redan det mesta verkar de som :)
 
Men ja, vad önskar ni er??? :D
Familjen?! :)
 
Måste börja fråga runt nu..hatar att vara ute för sent med det.
Men nu äre ju nästan 2 månader, så det borde jag ju hinna ;)
 
Pusshej!♥
Till top