Mikaela Runemyr

stannar visst kvar här..

Allmänt Permalink0

Jaha..läkaren kom vid 10.30 ungefär, så vart lite sen. -som vanligt då.
Ja och vad hade han att säga då?

Joo, för det första så va det inte Robert (inte min läkare alltså,lite surt)
För det andra..så sa han att jag skulle få åka hem imorgon! (woho!)
just fan..måste avboka min zonterapi-tid! :o
Sen sa han också att jag ska börja med antidepp. igen, högre dos nu.
Är det ingen som fattar att dom inte hjälper?!? jag vägrar.

Och ja...han sa inte så mycket egentligen.
 Just nu får jag bestämma mest själv vilka mediciner jag vill ta,
så för tillfället bara p-piller och dom mot illamåendet.

Min mage har pajat helt känns det som just nu.
usch fick in mat nu  också..inte sugen på det någonstans.

Får väl se om det händer något mer idag :)
Om inte annat så kommer Emilie lite sen,
hon skulle ha med någon mer tröja och lite sånt.
Ska bli kul att träffa henne också :)

Jimmy kanske kommer..han fick dock inte sova här?
Sist jag va inne gick det bra om bella ville sova här osv..
men nähä :( så får se, han har ju en bit att köra, så inte säkert än:)

men ska försöka få i lite mer än 25%..
Pusshej

Till top