Mikaela Runemyr

jag får klaga!

Allmänt Permalink4
(jag bara klagar på min mage....)

igår tog Bella och jag 4 tåget hem till Långaryd :) mamma hämtade oss i Landeryd..åkte till Hylte och handlade lite innan vi åkte hem. Hjälpte till å laga mat lite.. men gör ont om man står och håller på med ngt typ, skivade morötter..(vet inte om man typ använder magmusklerna? kan väl va ngt sånt..)
åt och sen låg vi och kollade tv resten av kvällen..krampade en del "/ menmen..det är ju så dagarna ser ut numera.

Agnes, Elsa, Ninni och Johan åkte btw in till sjukhuset igår igen..Agnes hade svårt att andas - förkyld..tråkigt nu när de precis har kommit därifrån! men hoppas hon kryar på sig och att det inte va ännu värre :)

Imorse körde pappa ner oss till tåget :)
Satt i fotosalen med Bella (+ Olivia som kom sen) och jobbade med deras projektarbete :)
sen gick jag till religionen 10.40.. hade redovisning, gick bra :)

efter det åt vi mat, sen satte oliv, bella, och jag mig i jämte jamina (hon hade lektion), så vi satt också vid datorerna...jobbade ännu mer med deras projekt! Snart klart :) får se om jag åker dit en stund imon å hjälper till med det sista..annars får de göra det själva imon :)

Jag och Bella va inne på samma inlogg på datorerna..så satt jag vid facebook, och så skulle de in..men man kan bara vara inne 1 åt gången på fb..så de kom in på min ist. och då skrev de en massa dumma statusuppdateringar på min logg :P

gick hem vid 4 =) en lång dag idag med...min mage kommer ju ruttna! typ så känns de. mår typ illa hela tiden nu med (fick upp spya flera ggr igår..knas!) och har fått mer ont i ryggen nu sen jag började vara i skolan/röra mig lite mer -eller gör ju typ inget på helgerna..är helt slut efter veckan då..eller ja, är ALLTID helt slut..:/
men tror kanske att det kan ha ngt med att jag anstränger mig så mkt nu..(känner mig typ gravid, haha! -men det kan vi va säkra på att jag inte är iallafall)

har inte smink lika ofta just nu heller..har ont i ögonen massa - mkt för att jag är ledsen rätt ofta :/ (och då rinner allt av ändå ju;))

Ligger i sängen här nu..ska se om jag kan bestämma vad vi ska äta sen :) tänkte även se om jag hittar någon kul film som vi kan kolla =) Bella sover visst..ska väcka henne då! annars sover hon ju inte sen :P och jag ska inte sova nu heller - även om jag vill! då lär jag inte somna förens imorgon typ.

Men ska kolla mat nu !
Pusshej
#1 - - Bella:

Åh, hoppas din mage blir bra snart! :(

Haha, mickan..det är inte så att du är lite skitsofren då? ;)

<33

#2 - - Micka:

hoppas!! :( <3

haha, nä du är det :):) <3

#3 - - Bella:

Haha, ne :D <3

#4 - - Micka:

joho;D <3

Till top