Mikaela Runemyr

trött!

Allmänt Permalink2
Nej. jag följde inte med å kollade på innebandymatchen. lyckades somna ist!? men skönt va de :) 
-tills bella ringde och väckte mig.. haha! ne men de behövde hjälp (hon och Olivia va i skolan å jobbade i fotosalen) och de hade lånat mitt kort å inlogg så de kunde va där. men eftersom det är larmat måste man larma av så då ringde hon. och sen ringde hon ngra ggr till och frågade om saker :) och sist så fick dom panik..för då larmade "data-Calle" i K byggnaden, men det gäller inte K10, så då började de tjuta där ute..och då va de lite panik ;)

jaja. Per kom hem 4.. jag gjorde mig iordning lite och sen åkte vi 17.30 :) 

kom hem nyss. va riktigt trevligt faktiskt :):) 
lite ont i magen nu..men hade kul! 
-måste bara säga att jag älskar min pojkvän otroligt mycket... ♥

håller på att läsa en annan bok nu (inte en av Katarina von Bredows) utan en av Erlend Loe -  Gör vad du vill
rätt bra faktiskt :) 

men ska nog slagga nu snart....är helt slut :)
Pusshej

En bra låt som va på radion när jag och älskling åkte hem nu..
Temple of the red-eyed pigs - Sparzanza
#1 - - Ida:

sen december vaaa? så det e ju inte så länge haha men neeh har inte alls fattat det xD HAHA

#2 - - Micka:

haha, jo typ nått sånt :) nähä okej :P

Till top