Mikaela Runemyr

Kläder.... :)

Allmänt Permalink0
Blev ingen film innan iallafall.. haha :) har inte orkat sätta på någon än iallafall.
har suttit och snackat lite med Daniel, sen har jag mest kollat på kläder och sånt.. försökte kolla mest på h&m, i och med att jag har 2 presentkort där :)

Och där hittade jag ett par shorts 99:- (en annan färg tror jag dock), en blus 99:- (fattar ni hur länge jag har letat efter nästan exakt en sån blus?!?..och nu finns det en, för ett rimligt pris också! awesome!!) och boyfriend jeans 399:-
-MÅSTE HA.... ;)


Sen va jag inne på topshop och hittade ett par snygga shorts.. 23£, så ungefär 230:- ,eller?! :)

Och sen tycker jag att det är jätte snyggt med ear cuffs! så funderar på att köpa en.. men den jag vill ha kostar en miljon :( haha, nä men den kostar 369:- (den första, silver)
Sen fanns det en lite billigare (inte i silver) 129:-, men det priset gäller bara februari ut sen är det 169:- för den.
och sen är det den sista som kostar 195:- (silver)


Känns nästan bäst att köpa den sista som är i silver och kostar nästan lika mkt som den "oäkta" i mitten.. jaja, får se :) 

Men nu ska jag kolla lite bloggar och sånt.. om en stund kommer Per hem ♥:D funderar på att gå och duscha.. men vet inte vart han har nya handdukar! och han vägrar svara på mitt sms :p haha, nä men han har väl fullt upp..får väl helt enkelt leta lite :) 

Ha en bra fredag!
Pusshej
Till top