Mikaela Runemyr

bussresa

Allmänt Permalink1
Sitter på bussen hemåt just nu.
Är i Ljungby nu - så nu hoppade hälften av bussen av.
skönt! proppfullt här innan..och så kommer jag med min gigantiska väska.
Fick ju knappt plats.

Igår gav jag Jimmys föräldrar denna söta blomma :)


Idag när jag kommer till stan, hoppar av vid österskans.
Sen ska jag springa till zonterapi gubben som håller till vid norre port.
Har 5 minuter på mig ;)
haha, men han brukar vara lite sen, så gör nog inget om jag kmr 5 över halv 5!

Idag har min älskade vän Jamina opererat sitt knä. Jäkla krabb med det.
Så nu har hon gips och ligger hemma och har ont. stackarn! ♥
Men ska till henne någon dag mellan jul-nyår tänkte jag :) 

Sen idag när jag vart hos min zonterapeft
så har jag lite mer än en timme kvar tills mitt tåg går 18.20.
Så under tiden har jag planerat att hitta julklappar till julklappsleken.
jävla påhitt.

Sen lär jag säkert vara hungrig, så kanske blir något snabbt också :)
Sen hem!! sköööönt :-)
Har visst rätt mkt snö hemma också har jag hört :D
-hoppas att det håller sig över julafton nu då med iaf :)

Nä, men sjukt ont i magen nu så ska vila lite..
Pusshej!

#1 - - Ninni:

Hahaha, vaddå jävla påhitt ;)

Till top