Mikaela Runemyr

111222

Allmänt Permalink0
Vaknade ganska sent idag, så började med att duscha :)
Och sen kom mamma hem då hon slutar tidigt denna veckan, så då åt vi lite mat.
Blev stuvade makaroner och mammas köttbullar - gott!!! 

Efter det lite vila, och sen gjorde jag chokladkola.
Ville göra något som jag åt hemma hos min pojkvän, men visste inte riktigt vad det va,
så fick bli kola ist. Men lika gott det! :)

Och medan det stelnade lite så gick Bella och jag ut och lekte lite i snön..
vi har typ 5-10 cm här :)
Awesome! fast dock är det ju lite varmare nu, så smälter lite..
men hoppas en del ligger kvar på julafton iaf :D
Vi åkte lite "pulka" - har ingen pulka här hemma just nu..
så fick ta en varsin påse istället!
Men gick lika bra det :D Sen gjorde vi en fin snölyckta!
-Bella hade även gjort en snögubbe häromdagen, söt :)




Ja, sen gjorde jag klart mina kolor.
Min morbror + fru kom hit på lite fika :)
Och resten av kvällen har jag sen suttit framför datorn,
har nämligen kollat ikapp mig på julkalendern! haha,
så kollat avsnitt 14-22 ;)
-men så bra den är!♥

Hade även en liten paus faktiskt, och åt en macka med julskinka..gott :)
Och nu är det dags att sova!
För imorgon ska jag upp ganska tidigt..ska ner och handla mat och grejer.
Och jag tänkte gå till apoteket, lika bra att ta det nu :)

Godnatt!
Till top