Mikaela Runemyr

studio

Allmänt Permalink2
Ja, idag hade vi någon DTF dag fram tills 12 (är typ att man är ledig för att plugga eller något).. men Jamina, Eric och jag hade bestämt att vi skulle vara där kl 8.00 iallafall, och göra våran fotouppgift, som går ut på att man ska först ta 3 vanliga poträtt bilder med olika ljus. sen om man vill ha högre betyg så skulle man leta upp en konstnär..
jag valde Pierre-Agustuste Renoir, och då skulle jag välja 3 av hans målningar, och sen göra dem moderna och ta ett foto på det. 

(ingen av bilderna är tillfixade eller gjort något med till konstuppgiften!)
jag :) -lite konstigt ljus..men fick inte med mig så många hem av bilderna vi tog ;)
fast gillar den ändå !
en av jaminas "målningar"
En av Erics "målningar" -flickan med öronhänget..
Erics denna med.. gissa vilken? :P
En av mina. -Är en liten flicka som sitter i gräset typ :)
min andra, en flicka som kammade sig
och den tredje, en flicka som skrev ett brev. 



ja..sen fick jag ryck. min klass har tydligen lite svårt att förstå att jag är allergisk mot parfym.. jag tänker inte förbjuda dem att ha det helt om de nu vägrar..ursäkta, men isåfall kan man väl åtminstone ta på sig LITE, och inte duscha i det. eller? vet att jag har klagat på det innan, men det är ju inte heller bara en person..
är bara så sjukt jobbigt. för jag fick gå hem, kunde inte tänka och blev helt yr och halsen svullnade igen så fick svårt att andas. och nej, det är inte kul.
gör bara riktigt ont när det blir så :(
vill bara att man ska kunna respektera andra...

jaja, nog klagat för mig. Va ute i en timme typ för att få frisk luft igen:) och när jag hade piggnat till lite åkte jag sen till Per. har iaf pluggat lite religion. men har ändå ont i huvudet och halsen nu.. börjar nog bli lite förkyld. kul det med :P haha 

nu är mitt hjärta på innebandy..kommer väl om en liten stund :)
Pusshej!


Jag älskar dig Per Andersson!
#1 - - Eric:

jag tycker dom bilderna blev väldigt bra. såg nu att man ser tvättlappen på softboxen på den ena bilden. varför märker man inte sånt innan?

#2 - - Mickan:

Tycker jag med! ja, jag såg det med. Nä, det är lite synd, men det går ju att fixa till :)

Till top