Mikaela Runemyr

skola! =)

Allmänt Permalink3
Då var det måndag och dags för skola igen :) Försov mig lite pga Bella..eller hon skulle börja 8, så hon skrek (var allt annat än tyst) och höll på jätte mkt, så då kunde inte jag sova. och när jag väl skulle upp, då var jag så trött så stängde av mobilen i sömnen.. jaja, kom till skolan en halvtimme försent dock :) -Hade MDK och sen matte - Jamina var med på lektionen! hade repetioner inför provet på onsdag :) Sen åt vi mat och efter det åkte jag till sjukgymnasten. Så nu är jag hemma i Långaryd..

här två av mina tre gos-katter :)

Bengt-Bengt och Agust! ♥

Håller på att skriva egna tankar om Colombiakonflikten just nu som vi ska redovisa imorgon på samhällslektionen.  -kanske får åka till tandläkaren imorgon med, min ena tand har fått fnatt, eller tandköttet gör jätte ont..  -skumt!

Puss ♥ /Mikaela
#1 - - Jamina:

As balla katter! :)

#2 - - Ninni:

Vi kommer ju aldrig kunna ha en son som heter Bengt-Bengt Bengan Bengtsson nu btw när Johan byt till Runemyr... så synd... ;)

#3 - - Mickan!:

jamina: Jag vet ;)



Ninni: Haha ne just det! Ni får byta till hans istället då :)

Till top