Mikaela Runemyr

Nu är det snart nytt år!

Allmänt Permalink0
Yää! Va i Långaryd igår :) 
Idag åkte vi först till Öja..var där i en timme, innan vi åkte vidare in till stan. Till Flygstaden!
Först skopunkten..jag fick 3 par skor av mamma :D -ett par svarta stövlar - tjocka..har bara tygskor annars - mamma tycker inte det passar nu ;) sen blev det ett par fodrade typ converse liknande skor och ett par beige uggs!! :D men de har bella snott (lånat..som allt annat hon har..min jacka, halsdduk..) för hon ska till fjällen på söndag :)
Sen va vi i några affärer där och åt lite lite på max innan vi åkte till sjukhuset - skulle vara där 13.45 :) 

Tog med oss alla julklappar och gick upp till salen där Ninni och Johan fanns!! pappa kom lite senare :) -men sjukt kul att få träffa dem.. va jätte länge sen! :D Emi fick gå in och kolla på tvillingarna..bara för att hon inte sett dom innan. Egentligen får ingen gå in pga förkyldningar och sånt. 

Men ja, så fick lite mer julklappar idag då, mysigt :) Sen åkte vi och åt mat på blue thai, gott!
Och efter det handlade vi lite på Maxi innan vi åkte hemåt igen.
mamma körde mig hit till Per, ska väl snart gå och lägga oss :) 

Imorgon ska vi handla mat tills kvällen, hitta något att ha på mig och fixa mig lite sådär (haha), ja, och sen på kvällen ska vi ju då till Rickard blev det :) ska ta det lugnt.. så det blir Per, Rickard, Marcus, Sebbe, Becca och jag ! kommer nog bli mysigt :) 

Vill egentligen int.e göra något alls..känner bara att nyår är skit och känner inte för att göra något numera..men jaja,, ska ha kul! :)

Men ska sova nu.. Godnatt!
pusshej
Till top