Mikaela Runemyr

man gör ju inget annat än att åka buss... :)

Allmänt Permalink0
Började dagen med en lång dusch, jätte skönt! :) Sen macka och gjorde mig iordning lite.. och tog bussen till skolan vid 9. Hade ju egentligen egen lektion - tv, men vi håller på med intern-tv och var inte alls på "komma-på-idéer-humör" , så istället gick jag till Bella, Olivia och Hannah i köket och skulle hjälpa dem med deras projektarbete. Skulle ta lite bilder till deras barn kakbok, som de ska göra. :) Så dom bakade för fullt och jag tog massvis med bilder. har inte lagt in bilderna på datorn ännu, så kan tyvärr inte visa. men det blev en hel del bra ! :) :) Jamina och jag ska även hjälpa dom lite med layouten på sidorna i boken med, så de blir mer barnvänliga så att säga. Träffade även Martin där, kul! :D

Gick därifrån 11.20 eller något och gick då till min klass. Läste igenom vad de kommit fram till, lät riktigt bra! sen gjorde vi planering innan vi bestämde att vi skulle sluta, vid 12.00 - gick in till stan för att kolla om vi hade fått in pengar..men nej nej klart inte :( så jävla dåligt! hade behövt dem nu, men jaja, får väl låna av P sålänge iallafall då :)

Sen hem till lägenheten och packade ihop mina saker, och sen cyklade jag till norra station, och tog bussen mot Hyltebruk! och där är jag just nu, på en buss. Är i Oskarström nu! :)  

Sen hämtar mamma mig i hylte! sen ska hon iväg ner till halmstad =) och jag ska sen till P, Erik kommer nog även dit, kul :) men ja, får se hur det blir ikväll.!

Hahah  förresten.. Bellas lärare i köket var ju hel vimsiga.. :) eller ja, vissa visste ju inte att hon hade en tvilling iofs, men ändå, alla trodde ju jag var bella! kulkul :) -kan dock inte hålla med om att vi är såå lika ?
en av dem..Peter, han tyckte, efter att ha stått och glott på mitt ansikte ett bra tag, att våra leenden var olika :P men ja, lite kul var det :)

Nu ska jag sätta på musik, Pusshej!
Till top