Mikaela Runemyr

Hösten!

Allmänt Permalink0
Här kommer en liten uppdatering från hösten :) 
Har vart en höst där jag vart sjuk en hel del, men hunnit med mycket kul! 
Jimmy har vart uppe hos mig några gånger, och jag har vart hemma,
sen har vi även träffats på halva vägen hos Simon, Sandra & Harry! 
 
Jimmy kom upp så tog med honom till pinchos och även rundvandring i Sätra :)
Herta tog med mig till Uppsala över en dag!
Riktigt fin stad, och va en helt perfekt dag dessutom 😍
Vi shoppade, åt god mat och Herta visade mig runt i staden.
 
Herta hade även en liten hund på besök hos sig 1,5 vecka som jag var och gosade med :D
Sen vart vi då på besök hos Simon, Sandra & Harry i Söderköping en helg! 
En perfekt helg! 😍 :)
Sen åkte även jag hem en runda :) 
Var och såg En skam för sverige 2 med Soran Ismail & Magnus Betnér,
sen vart vi även och firade Tensu med lite pistolskytte, vilket var riktigt kul :D 
Vi mötte upp min morbror med fru samt mamma, pappa och Bella i Bredaryd 
för att bjuda dem på restaurang :)
Efter det begav vi oss till Öja för att fira tvillingarna som fyllde 6 år! :D ♥
Hemma i Gävle igen!
Gick på bio; Bridget jones baby med Emelie & Herta,
jobbat en hel del på mitt nya jobb som jag började på 2 oktober - OKQ8! 
Sen en del besök på hälsocentralen och började träna hos en sjukgymnast!
Haft tenta i Dataanalys och statistik del 1 och externredovisning B.
Föjde även med Emelie på hennes pappas 50års fest och fick sjukt god mat :D
Och så kom det snö 😍 
Sen kom Jimmy hit igen! 
Vi skulle gå på KENT♥
och hade en jättemysig helg tillsammans :)
Och sen vart det dags för julbord med pappas jobb så jag åkte hem en snabbis över helgen :)
Och fick se det fina huset där hemma - älskar det 😍 
Sen åkte jag upp till Gävle för en sista runda plugg innan julledighet!
OCH NU ÄR JAG HEMMA IGEN ♥
- Så skönt :) 
 
Ska åka upp till Gävle över Nyår för att jobba..drygt! 
Men sen tillbaka hit i 1,5 vecka igen innan jag får lämna igen. 
Men sen är det bara lite mer än en månad innan jag flyttar till en ny lägenhet, nice!! :D
 God jul 
Till top