Mikaela Runemyr

trött..

Permalink1
Lite såhär känner jag mig:
känns som allt är emot mig..
Men jag klarar mig💃
#för jag har världens bästa familj❤

Jaja! Igår gjorde jag inte mycket. Snurrade bort till Ica å handlade lite + hämtade medicin.
-vart jätte yr så vart lite jobbigt, men skönt å röra lite på sig 😊 
Sen tog jag det lugnt på kvällen, åt tacos och kollade film :) 

Idag har jag mest tagit det lugnt hittills, 
Men har rätt fint väder idag 🌞 
Så passat på att gå en runda och få lite luft Idag med. 
Sen har jag pluggat lite, och blir nog lite mer plugg sen när jag vilat lite.

Fick ont i huvudet när jag gick.. Ååhgr. 
Blir så trött på allt emellanåt. Lite extra nu!
Jaja. Det blir väl bättre..

Nu ska jag som sagt vila lite,
Annars händer inte så mycket mer än att jag ska laga mat och äta popcorn idag 😂💃
Ha en bra helg 😘 

Pusshej ❤ 
#1 - - Anonym:

Nu har du snart känt dig sådär i en hel månad.. Just saying.. 😜

Svar: haha!!! jag har faktiskt det 😜 ska uppdatera snart dock :)
Mikaela

Till top