Mikaela Runemyr

Mot Gävle!

Allmänt Permalink0
Ja, på lördag morgon vid 9.30 kom vi iväg mot Gävle. 
Jag började köra och sen bytte vi lite på vägen så vi körde ungefär lika mycket :) 
Stannade utanför Jpg för att byta chaffis :) 
 
Men resan upp gick bra! 
När vi kom fram packade vi ur bilen och sen åkte vi och handlade 
och tog med oss kinamat hem :D 
 
Rätt trötta sen på kvällen så kollade lite film bara :) 
 
Söndag
När vi kommit upp och fixat oss lite så åkte vi ner på stan!
Gick i lite affärer och tog en fika :)
 
Gick även en runda i området här hos mig :D
Sen spelade vi lite kort och kollade film på kvällen. 
 
Måndag
Jag hade föreläsning 9.00-11.30,
Sen kom Bella med bussen till skolan så hon var där vid 11.45, 
och då fick hon träffa några av tjejerna från klassen :) 
Vi beställde maskeradkläder tillsammans med Emelie, Herta & Julia :) 
 
Sen åkte Bella och jag iväg, 
jag skulle till sjukgymnasten. 
Och ja.. han va hispig som vanligt. haha 😂
Men ja, nä han gjorde inte så mycket..
han tror att jag kan ha en spricka på en kota/pigg innanför den översta kotan
i ryggraden uppe i nacken. 
Svårt att förklara.. men jag tror inte riktigt på det, 
kanske snarare är en nerv som ligger i kläm :P
Men vad vet jag. 😛
 
Efter det hade vi fått sms om att vi kunde hämta våra maskeradkläder, 
så vi körde ut till Partykungens lager och hämtade det :) 
Sen ut till Valbo och gick lite på köpcentrumet där. 
 
När vi kände oss klara så åkte vi hem, 
lagade mat och kollade film :) 
 
Tisdag 
Började dagen med att ringa vårdcentralen,
fick tid att komma dit 11.20,
så vi tog det lugnt på morgonen och sen åkte vi då dit för att träffa läkaren :) 
Han gjorde lite "neurologiska tester" och sen skrev han en akut röntgen, 
så jag skulle åka till sjukhuset å röntga under dagen. 
 
Men vi åkte först till Partykungen och bytte min dräkt, 
sen körde vi och köpte lite dricka och godis till Bella som hon skulle ha till tåget :) 
Hem och hämtade Bellas väska och saker. 
Sen lämnade jag av henne vid tåget :) 
 
Och när jag lämnat henne åkte jag till sjukhuset och gick ner till röntgen, 
fick vänta en timme innan jag kom in, 
och röntgen gick bra. Men inte fått veta ngt om hur det såg ut än. 
Men ser nog bra ut :) 
 
Sen körde jag hem, sov lite och sen fixade jag lite mat och tog det lugnt resten av kvällen.
 
Onsdag 
Idag började jag dagen med att åka till skolan och plugga med 
Julia, Frida, Emelie och Herta :) 
Vi satt från 10.30 - 14.30 typ. 
Sen körde jag hem till mig, hämtade mina klappstolar, 
och körde dem till Herta, vi ska ha förfest där på fredag,
så behövde lite stolar :) 
 
Sen hem igen, men sen ringde Herta och ville ha sällskap. 
Så då åkte jag dit och va med henne i några timmar! Mys :)
 
Nu sitter jag i sängen och ska kolla serie/film innan det är dags att sova! 
Pusshej 💕
Till top