Mikaela Runemyr

Krångel med tågresa

Allmänt Permalink2
Igårkväll var vi ute och åt mat tillsammans med Jimmys föräldrar.
Vi åt på RoseGarden i Växjö..så sjuukt god mat!! :)

Sen hade Jimmy och jag filmkväll, skulle se Skönheten & Odjuret - för jag har aldrig sett den innan🙈 haha. Men den va bra :)

Idag gick vi upp ca 9 och kollade Walking dead, sen fixade vi oss och lagade mat. Och när vi va klara och skulle åka ringde pappa och säger att det är massa tåg som är inställda för att det är ngt problem med spåren uppe vid Stockholm.. panik.

Men vi körde ju iallafall in mig, och det verkade inte påverka mitt tåg.
Kom på tåget till Alvesta där första bytet är..men DÄR kom problemet :P Mitt tåg mot Stockholm skulle vara 20 minuter försenat..sen 40..sen 70 min..men det kom efter 60 minuter.

Men det innebär att jag missar (missat nu) mitt tåg från Stockholm till Gävle :(
Men det ska gå ett tåg 18.20 som jag förhoppningsvis kommer med - tågvärdinnan skulle nog boka in mig på det.
Är uppe i Södertälje nu, så snart Stockholm, men är bara ett spår som funkar in o ur Stockholm eller ngt, såå det har varit lite väntetid nu. Men nu går det nog bra resten av biten :)

Jaja. Pusshej ♡
#1 - - Ninni:

Fortfarande tågkrångel? Eller ja det kan ju ha hänt en gång till vid det här laget eftersom du va hemma hos Jimmy igen 😜 Saknar dig. Puss

#2 - - Ninni:

Fortfarande tågkrångel? Eller ja det kan ju ha hänt en gång till vid det här laget eftersom du va hemma hos Jimmy igen 😜 Saknar dig. Puss

Till top