Mikaela Runemyr

Glömmer att ta bilder..

Allmänt Permalink0
I söndags gick vi en runda vid lunchtiden,
men när vi va ute så mulnade det på rätt bra, och blev kallt. 
Så efter att ha varit hos Tensu en runda och väckt honom så gick vi hem :) 
 
Sen på eftermiddagen kom Per, Jimmys kusin hit. 
Jimmy hjälpte honom med datorn, sen va vi och handlade en runda också.
Och sen började jag med kvällsmaten; hasselbackspotatis och fläskfilé - mums :D 
 
Sen vart det en lugn kväll. 
 
Igår (måndag), började jag jobba 13.00 
- hände inte så mycket innan dess :P 
Sen jobbade jag till 21.30 och det gick kanon.
 
idag har jag också jobbat, 7.30-15.30. 
Råkade göra så att en garageport gick sönder?? 
så typiskt mig att ngt sånt händer.
Men annars gick det bra :D 
 
Sen i eftermiddag har jag vilat lite, diskat och slängt sopor. 
Har även hunnit duscha och köpa jordgubbar och kollat tv :) 
 
Kollar lite på fotbollen och väntar på Jimmy som kommer om en timme nu! 
Sen ska vi kolla senaste avsnittet av True detective och äta jordgubbar.
Jimmy förmanade mig om att jag kmr få ont i magen innan.. 
tål ju inte jordgubbar - men det är ju SÅ gott.
Och ibland får man unna sig.
Går nog över under natten dessutom om jag får ont :) 
 
Är en massa mygg här inne med..
hade öppet balkongdörren innan för kattens skull,
men nu får jag döda mygg stup i kvarten istället :P haha
 
Imorgon så ska jag upp rättså tidigt,
tänkte försöka vara i stan vid 10 ungefär. 
Chilli har utförsäljning denna veckan - iom att de har gått i konkurs.
Och vi har sett en fin bokhylla där - så ska se om man lyckas få tag i den! 
 
När jag är klar där så ska jag köra vidare mot Halmstad :) 
Ska till husvagnen och hälsa på, stannar över natten tills på torsdag iaf. 
Mamma, Bella samt Elsa & Agnes ska vara där :D 
 
Sen jobbar jag helgen, 
har natten fredag (15.30) till lördag (9.30)
Och på lördag ska vi upp till Söderköping på namngivelse. 
Så jag måste vara färdigfixad när jag åker ifrån jobbet, 
såå ja, det blir fullt upp på lördagen med. 
Men ska försöka köra hem i någorlunda vetig tid,
iochmed att jag jobbar söndag också (9-12) :) 
 
Pusshej .
Till top