Mikaela Runemyr

120927

Allmänt Permalink0
Vecko-planeringen jag skrev stämde väl inte helt..
Bla, så va veterinären idag, och inte igår,
men jaja :)

Vi va där innan i förmiddags iaf, och han va så duktig så!
Lite rädd dock..och små sur/chockad när han kom hem,
men nu är han återställd! :)
Och ja, det va öronskabb han hade..mycket också,
men snart är han helt frisk :)


 
 
Va ute och gick en runda innan (går inte så långt pga knät),
så då passade jag på att gå till VC när jag ändå va där borta,
men då hade de inte det hemma här idag (kattens öron droppar),
så tar det i stan ist :)
 
Som jag ändå måste åka in till snart,
då jag ska lämna mat på Jimmys jobb.
De brukar käka pizza på torsdagar (när de, som vanligt, inte jobbar fredagar)
men idag va det visst inte så. -Sa ändå till honom att fråga igår, men det glömde han visst :)
Så då får jag komma med mat ist!
 
Annars har jag inte gjort så mkt idag,
kollat film, fyllt i mag-dagbok, skrivit lite listor osv :)
 
Funderar på att köpa en motionscykel.
En billig sak bara, för att träna upp knät lite.
Är ju snart vinter..och vill inte cykla ute då,
och för övrigt så har min cykel punka :(
 
Någon som vet vart man kan köpa någon hyfsat bra? :)
- Har kollat lite på Öb, jula, rusta och staduim,
så blir kanske ngn där..
 
Nu ska jag göra mig redo att åka,
pusshej!♥
Till top