Mikaela Runemyr

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH

Allmänt Permalink0
Ligger i min säng, och det har jag gjort hela dagen,
och det får jag faktiskt göra idag :)

Va på vårdcentralen innan,
men det va ju ett ganska meningslöst besök..
då han inte kollade någonting typ.
Utan han gissade på att det va för att jag kanske va förkyld typ.
(kom på sen att det jag tänkte att jag skulle säga till honom, det glömde jag:p)
Trummhinnan på ena örat va igentäppt så då kunde man bli yr.
Har det inte gått över på en vecka skulle jag dit igen!

Men hoppas på att det har gått över tills imorn..
va sjukt jobbogt att åka bil med det,
så därför hoppas jag att det är borta imorn så att jag kan ta mig till stan:)

Men ska hämta huvudvärkstablett nu,
Pusshej♥

Ps.


Detta hade jag gjort till Jimmy på vår 6-månaders dag i förra helgen:)
Lite konstigt formulerat i ena texten..men han fattade vad jag menade iaf ;) ♥
Till top